Σύγχρονη Τεχνολογία Αφής. Πλήρης Λειτουργικότητα.


Το Soft1 Retail Pro αποτελεί μία εξειδικευμένη λύση που ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις αυξημένες απαιτήσεις λειτουργίας κάθε σύγχρονης επιχείρησης λιανικής και εντατικής λιανικής, συμπεριλαμβανομένων μεμονωμένων καταστημάτων, shop-in-shop, αλυσίδων καταστημάτων, δικτύων franchise ή επιχειρήσεων με μικτό μοντέλο.

Η ειδική σχεδίαση και το φιλικό περιβάλλον εργασίας του Soft1 Retail Pro, διασφαλίζουν την ομαλή και πλήρως αποδοτική λειτουργία του καταστήματός σας, βοηθώντας σας να προσφέρετε κάθε φορά, μία εντυπωσιακή εμπειρία αγορών και εξυπηρέτησης στους πελάτες σας.

Με σύγχρονη οθόνη αφής που ενσωματώνει πλήθος εργασιών διαχείρισης και διαμορφώνεται σύμφωνα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του χειριστή, το Soft1 Retail Pro απλοποιεί τη λειτουργία του ταμείου και προσφέρει ασφάλεια και ταχύτητα συναλλαγών, βάζοντας τέλος στην πολυπλοκότητα ή τις ατέλειωτες ουρές αναμονής.

Σε πλήρη διασύνδεση με τους υφιστάμενους εξοπλισμούς της αγοράς (ταμειακές μηχανές, φορολογικούς εκτυπωτές, barcode scanners, μηχανάκια πιστωτικών καρτών και συστήματα ζύγισης), η λύση της SoftOne εξυπηρετεί ιδανικά τις ιδιαίτερες απαιτήσεις λειτουργίας κάθε καταστήματος λιανικής, επιτρέποντάς σας να πετυχαίνετε περισσότερες και επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.

Το Soft1 Retail Pro μπορεί να ενσωματωθεί σε οποιαδήποτε εγκατάσταση Soft1 Series 5 (on-premise ή cloud), παρέχοντάς σας τη δυνατότητα να αυτοματοποιήσετε τόσο τη Front, όσο και τη Back Store λειτουργία της επιχείρησής σας. Από τη λειτουργία καταστημάτων και ταμείων, τη διαχείριση CRM και τις ενέργειες marketing έως τη διαχείριση αποθεμάτων, παραγγελιών και οικονομικών εργασιών.


Xαρακτηριστικά

  • Διαχείριση ταμείου (άνοιγμα-κλείσιμο)
  • Παρακολούθηση παραγγελιών & προκαταβολών
  • Έκδοση καρτών αλλαγής δώρου
  • Διαχείριση πληρωμών (μετρητά, πιστωτικές κάρτες, δωροεπιταγές)
  • Διασύνδεση με μηχανάκια πιστωτικών καρτών (EDPS & CARDLINK)
  • Διαχείριση Bonus Card (προγράμματα Loyalty)
  • Δυνατότητα επιλογής θέματος οθόνης (για αριστερόχειρα ή δεξιόχειρα)
  • Σχεδιαζόμενο μενού επιλογών
  • Online & Offline λειτουργία
  • Διαχείριση άρσης εκκρεμοτήτων παραγγελιών
  • Έλεγχος τιμών ειδών
  • Παρακολούθηση & καταγραφή μη ολοκληρωμένων συναλλαγών

Οφέλη

  • Μείωση κόστους & πολυπλοκότητας
  • Εξοικονόμηση χρόνου
  • Γρήγορη & αξιόπιστη λειτουργία ταμείου
  • Ολοκληρωμένος έλεγχος συναλλαγών
  • Άριστη εξυπηρέτηση πελατών
  • Ευκολία έκδοσης & διαχείρισης παραστατικών
  • Ελαχιστοποίηση λαθών
  • Αύξηση παραγωγικότητας