Καθώς οι επιχειρήσεις που έχουν όραμα για το μέλλον, υιοθετούν ενεργά την mobile τεχνολογία, ξεκινώντας το «ταξίδι» τους στον ψηφιακό μετασχηματισμό, θα πρέπει να εκτιμήσετε τις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης και να καθορίσετε μια συντονισμένη mobile στρατηγική. Ας δούμε ποια θα είναι αυτή και τι οφέλη θα αποδώσει.
Ένα σωστά διαρθρωμένο mobile πλαίσιο θα επιτρέψει στους χρήστες την πρόσβαση σε δεδομένα πελατών και στη συνέχεια, στην περαιτέρω επεξεργασία τους. Ας δούμε κάποιες βασικές προϋποθέσεις για μια λειτουργική mobile πλατφόρμα:
Εύκολη ενσωμάτωση
Η επιλεγμένη πλατφόρμα θα πρέπει να προσφέρει δυνατότητες εύκολης ενσωμάτωσης mobile apps στα back end συστήματα, προκειμένου να προσφέρει υψηλότερη ανταπόκριση στις επιχειρησιακές διεργασίες.
Παραμετροποίηση
Η πλατφόρμα θα πρέπει να διαθέτει εκτεταμένες επιλογές παραμετροποίησης. Τα στοιχεία του περιβάλλοντος εργασίας, όπως το στιλ και η αίσθηση, η ενεργοποίηση και η απενεργοποίηση διαφορετικών επιλογών, θα πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμα στους χρήστες.
Ασφάλεια
Η πλατφόρμα θα πρέπει να προσφέρει χαρακτηριστικά ασφαλείας επιπέδου enterprise, προκειμένου να εξασφαλίσετε πως οι apps είναι φτιαγμένες και υλοποιούνται με τέτοιο τρόπο ώστε να συμμορφώνονται με την πολιτική ασφάλειας και διαχείρισης της επιχείρησής σας.
Ας δούμε τώρα τα πλεονεκτήματα μιας ορθά υλοποιημένης λύσης ΕΜ:
Ευελιξία εργατικού δυναμικού
Οι εργαζόμενοι της επιχείρησης θα έχουν την ευελιξία να ξεπερνούν τα όποια εμπόδια γεωγραφικής φύσης και να εκτελούν τις εργασίες τους on the go. Αυτό θα έχει σημαντικές θετικές επιπτώσεις στην παραγωγικότητα της επιχείρησης συνολικά.
Μειωμένες λειτουργικές δαπάνες
Εάν κατορθώσετε να βασιστείτε σε μια mobile πλατφόρμα, θα μπορέσετε στη συνέχεια να δώσετε την ευκαιρία στους εργαζομένους να εξαλείψουν πλήρως τις παραδοσιακές έντυπες συναλλαγές και τις λειτουργικές δαπάνες που σχετίζονται με την εκτύπωση, τη σάρωση και την ταχυδρόμηση των εγγράφων. Εφόσον εκμεταλλευτούν σωστά τις δυνατότητες του Enterprise Mobility, οι πωλητές της επιχείρησης και τα στελέχη θα μειώσουν σημαντικά τα γενικά έξοδα, ισχυροποιώντας ταυτόχρονα τις λειτουργίες.
Ευκαιρίες πωλήσεων
Το mobile προσφέρει ένα πολύπλευρο κανάλι πωλήσεων που όχι μόνο θα εξοπλίζει τους πωλητές σας με τα κατάλληλα εργαλεία, αλλά επιπλέον θα μειώσει το χρόνο ολοκλήρωσης του κύκλου πωλήσεων για να αυξήσει την παραγωγικότητα των χρηστών.
Υψηλότερο ROI
Μπορείτε να αναπτύξετε με τον καλύτερο τρόπο εφαρμογές στο πλαίσιο του mobility ανάλογα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της επιχείρησής σας, βελτιώνοντας σημαντικά το ROI.
Εμπειρία χρηστών
Διαφορετικοί κλάδοι, όπως ο τραπεζικός, οι ασφάλειες, η υγεία, κυβερνητικές υπηρεσίες, επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας κα., έχουν ωριμάσει σε μια πελατοκεντρική αγορά. Το αποτέλεσμα είναι η ποιότητα των υπηρεσιών να γίνει ο μεγαλύτερος παράγοντας διαφοροποίησης. Η κινητικότητα θα σας δώσει τη δυνατότητα να παρέχετε ανώτερες υπηρεσίες σε πραγματικό χρόνο στους πελάτες σας, ενόσω διατηρείτε τα έξοδά σας υπό έλεγχο.